Modul namijenjen administratorima i ovlaštenim osobama sindikata
Najveći dio administrativnog posla kroz obradu pisanih zahtjeva članstva prema Sindikatu dolazi kroz ispunjene obrasce. Bilo da se radi o inicijalnom zahtjevu za učlanjenje u Sindikat ili da je riječ o zahtjevima za jednokratnu novčanu pomoć te zahtjevu za zajmom kroz Blagajnu (Kasa uzajamne pomoći) i drugim zahtjevima, svaki od njih član mora isprintati, popuniti i vlastoručno potpisati te predati u Sindikat na obradu i odobrenje.
Uklanjanje papirologije, raznih troškova na obje strane i potom puno arhiviranja, aplikacija e-Sindikat i tu ponovo pokazuje svoju praktičnu stranu te štedi vrijeme/radne sate i novac (papir, toner i poštanski trošak) te na kraju i prostor, jer nema potrebe za pohranom silne dokumentacije. A nije zanemariva ni ekološka komponenta. Ovisno o pravilima svakog Sindikata ponaosob administratori izrađuju obrasce koje potom postavljaju u sustav aplikacije e-Sindikat prema članovima, koji ih prema svojim potrebama potom ispunjavaju kroz aplikaciju i potom postavljaju kao svoje zahtjeve kroz svoj e-profil. Kad član odabere željeni obrazac i krene ga ispunjavati, njegov e-profil automatski popuni administrativni dio obrasca (Ime, prezime, adresu, broj člana, OIB i sl.) te član sam ispunjava drugi dio obrasca i prilaže potrebnu dokumentaciju uz zahtjev. Kad završi, potvrdi slanje zahtjeva u sustav aplikacije. Potom administrator preuzima zahtjev, pregleda ga i ako je sve u redu, isti odobri. Član potom dobiva obavijest kroz poruke o pozitivnom rješenju njegovog zahtjeva, primi isplatu zahtjeva (ako je bio novčani zahtjev) te se u sustavu i na njegovom profilu arhivira zahtjev.
Aplikacija bilježi svaki korak rada po zahtjevu tako da Sindikat zna koja i što je ovlaštena osoba/administrator ili član radila po zahtjevu, što je digitalna kontrola svakog koraka, na što se nikako ne može utjecati i naknadno mijenjati.